نشریه‌ی الکترونیکی مؤسسه علمی فرهنگی امام هادی

مؤسسه علمی فرهنگی امام هادی(علیه السلام) به همت گروهی از مبلغان و حمایت جمعی از اساتید خبره‌ی حوزه‌ی مقدسه‌ی قم در مهر ماه سال هزار و سیصد و نود و یک با هدف ارائه‌ی خدمات علمی و پشتیبانی به اثرگذاران قلمرو تبلیغ پایه‌گذاری شده و تا کنون موفق به برگزاری دوره‌های آموزشی متعددی در ایام ماه مبارک رمضان، فاطمیه و دیگر فرصت‌های تبلیغی در شهرهای استان‌های تهران، اصفهان، خوزستان و شیراز گردیده است. در این مسیر همکاری دفاتر ائمه جمعه ، شعب دفتر تبلیغات اسلامی، ادارات سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تجربیات ارزشمندی برای مؤسسه به ارمغان آورده است.

بهره‌مندی مرکز از مجموعه‌ی اساتید صاحب نظر و صاحب اثر و ارتباط با مجامع معتبر حوزوی و دانشگاهی برای مجموعه این امکان را فراهم آورده تا ارائه‌ی محتوای عمیق علمی، کاربردی و اثرگذار برای مبلغان را مهم‌ترین وظیفه و شأن وجودی خود تلقی کند.

اعتقاد ما بر آن است که با وجود همه‌ی دشواری‌ها و مشکلات بر سر راه، اگر مبلغ، علم نافعِ برخاسته از معارف قرآن و اهل‌بیت(علیهم‌السلام) را با ابتکار عمل و مهارت درآمیزد و خالصانه و ناصحانه در مقام تبلیغ برآید، نه فقط پرسشگران را پاسخ می‌گوید، بلکه شبهه‌پردازان بدبین را هم شکست می‌دهد.

بر همین اساس تدوین و تدریس درس‌نامه‌های آموزشی مشتمل بر مهم­ترین داشته های مؤثر در مسیر تبلیغ  از اهم فعالیت‌های در حال اجرای این مرکز می‌باشد. در این میان، انتشار نشریه‌ی علمی فرهنگی «هادی» عرصه‌ای مغتنم برای این عرضه‌ی محتوایی و مهارتی و درگاهی برای ارتباط و تعمیق پیوند مبلغین به منظور هم‌افزایی و بهره‌مندی از تجارب و یافته‌ها است. امید که با عنایت خاصه‌ی عترت در تحقق این هدف، موفق و مؤید باشیم ان‌شاءالله.